23 Ağustos 2013 Cuma

BU TATİLİN STOP TUŞU YOK MU?

Ahh, biri söylesin yok mu gerçekten bir stop tuşu? Umduğumuz gibi olmuyor değil mi? Planladığımız hangi şeyleri yaptık? ''Ben bu tatili değerlendiririm YGS çalışırım fazla bişi bırakmam yiaaaaa'' diye diye gerindik bir çoğumuz. Ahhh ahhh ne ders çalışabildim ne de tatil yapabildim. Sanırım bu konuda yalnız değilim öyle değil mi. Bir kız olarak ev kuşuna bağladım iyice. Tatil mi? Tatil=Temizlik+misafir+misafir+misafir+misafir+uyku-eğlence :((((( Çok mağdurum çook.



Biri de çıkıp demiyor ki al bunları al al. Tatil yapamadın bari bunları ye.Nerdee?Sıkıldım, patlıcam.

Sonra şöyleeee bebişler görüyorum canım onları yemek istiyor bu sefer. Biz de insanız yapmayın koymayın şöyle bebişleri. Nazar değecek vallaa.


Ookullarda açılacak. Hayırlısı olsun diyelim. ''YAPACAK BİR ŞEY YOK'' Bü cümleyi sevmiyorum ama bayadır dilimde dolanıyor. Ee bize de kabullenmek düşüyor. Neyse bana iyi geceler ((tavuğum birazcık :D))

Ha bu arada abim evleniyor düğüne tam olarak 5 gün kaldı malum işim oluyor hep.Yazamıyorum göründüğü üzere.By byy.



-KÜBOŞŞŞŞ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder