28 Ağustos 2013 Çarşamba

MİRİBAĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ


Abimin kınası oldu da bitti maaşallah. Allahın izniyle bugün de düğünümüz var. Hazırlık yapıyoruz.Erken saatlerde başladı maratonumuz. Suratım görünmesede orada ki beni bulunuz. :D:D


Yapma dedikte yapan çekme dedikçe çeken bir yiğenim var. Bunu size yazarken çekti. Annem kesicek şimdi beni oturuyorum diye :) ''Düğün evi mi burası belli değil valla gak gıııızzzz'' gibi cümleler kuruyo. Kalkıp napcam halay çekicem düğün evi diye :)

Blog'un diğer sahibi ile de bol bol döktürdük kına da devamı düğün de artık :)

Ha tabi tatlı tesadüfümüzü anlatmadım burda. Benim yengem işte yani resimde gördüğünüz kına yakılan kişi , benim ruh öküzümle aynı apartman da oturuyor çıktılar.Şaşırdık kaldık tabi. Bize evini tarif ederken bi baktım ki aynı yerde oturuyorlar :) Orda oturduğunu bilmeden girdim çıktım çok kez evlerine :) neyse ki iyi oldu ne zaman yengemlere gitsem hoooop yukarı çıkıyorum ruh öküzümün yanına :)

Neyse neyse ben fazla uzatmayayım.Annem daha fazla sinirlenmeden çıkayım en iyisi. :)

Düğün de bi macera yaşarsam gelicem. İyi günleeeer.

-KÜBOŞŞŞŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder