12 Ağustos 2013 Pazartesi

Uzun Zaman Olmuş..

Yazmayalı gerçekten uzun zaman olmuş. Ramazan da zaten keyfim yoktu doğruyu söylemek gerekirse. İftarı açtıktan sonra folloşum çıkıyordu tabiri caizse. Ve sürekli iftar misafirlerimiz oluyordu. Bayram'da rahatlarm oh diye düşünürken daha beter oldu. Daha ramazan bittiğinie inanamıyorum.Hala kalabalık evimiz ve bitecek gibi de değil.Abim evlenecek onun da telaşı var ve memleketten düğüne gelecekler bizde kalacaklar bu da kötü bir olay diyelim :)

Bayram da bize gelen misafirlerden birisinin tavsiyesi üzerine ''Derya Abla'' diye bir siteyle tanıştım. Kahve falınızın 3 açıdan fotoğrafını çekip yolluyorsunuz. Ve o size yorumluyor. Hemde ücretsiz olması çok çekici :) İlk başta bilgisayar açıklaması sandım ama sonra yazı tipinden cümle hatalarından ve samimi konuşmalarından gerçek olduğu ortada.Bakmak isterseniz tık tık


Kahve içmeyen hatta nefret eden biri olarak. Şu sıralar günde 2 kere içmeye başladım maksat eğlence yolluyorum yorum alıyorum. Sadece kahve falı da yok bir çok fal çeşidine bakabiiyor Derya Ablamız. ( e bi yorumda siz yollayın falıma :) )

Yazmadığım günlerde neler yaptıklarımı yazıyorum aklıma geldikçe :)
Abim evleneceği için onun çeyizlerini hazırladık. 

Evet tahmin ettiğiniz gibi bohçası. Tabi hurçta ki şeyleri havalandırırken daha bir sürü şey çıktı. Benim çeyizlerim falan. Küçüklük kıyafetlerım çıkmaz mı bir de. Yerim onları.


Hepsini tek fotoğrafa sığdırayım dedim ama aceleyle olmadı daha 3-5 katı dısarıda kaldı bunlar bir kaçı. İnsan nasıl benim olur bunlar ya diyor içinden. Çok şirin şeyler.


Heyyy!! Tabi açtığım baklavayı unutmamak lazım. Ellerimle yaptım. Beğenmeyen çıkmadı tabiki. Yemek isteyen buyursun gelsin :)

Günler böyle geçti işte.Bayram gezmesi, ve bir çok aktivite yaşadık bitti gitti bu bayram da  :)


Hepimizin Geçmiş Bayramı Kutlu Olsun.


-KÜBOŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder