28 Eylül 2013 Cumartesi

OJE MUTLULUKTUR!


Bence oje kadınların en ucuz mutlu olma yöntemi. En çok da ben mutlu oluyorum yenisini aldığımda.Ama taktım mı bi renge o bitene kadar sürerim. Kime sorsam daha hayatında hiç oje bitirmemiş sürekli almış biriktirmiş kişilerle karşılaşıyorum. Ben attıklarım aldıklarımdan fazla şuan. Yakın bi zamanda oje temizliği yaptım.Bilmem kaç tanı attım hatrlamıyorum.Bitmemişler ve en beğendiklerim mevcut elimde.O kadar az kaldı ki ben bile inanamıyorum.


Golden Rose sevmeyen yoktur herhalde var mı ki?
Elimde kala kala bunlar kaldı. Sırasıyla numaralarını yazıcam temin etmek isterseniz yardımı olur.

Soldan sağa sırayla;
215
227
58
220
204
132 
117(süt beyaz) ''favorim''
Ve en sondaki rakı beyazı ama ne yazık ki numarası silinmiş :(

Benim için ojeler ikiye ayrılır. Golden Rose ve diğerleri!

Diğerlerine geçelim o zaman :)


Bu da Natty serim oluyo. Son zamanlarda bir çok yerde standına denk geldiğim için denemek istedim hepsini birden alıverdim.
Soldan sağa;
İlki bir simli oje olduğu için üzerinde numarası yazmıyor.
307(gerçekten favorilerimden biri inanılmaz hoş duruyor)
330(Galiba bu kışın favori rengim olacak! Kahve aşkdır.)
324(henüz kullanmadım. Morun bir tonu griye çalıyor ....)

Ama fırçalarını çok beğendim sürmesi çok rahat tavsiye ederim.


Bunlar da bilmediğim etmediğim markalar.Ama renkleri muhteşem.İlk sıradaki bu senenin favori rengi zaten.Markası Cecile-110. Bileniniz var mı bilmiyorum? :)
İkincisi çok güzel asil bir bordo.Üzerinde herhangi bir marka yazmıyor.Geçerken dikkatimi çektiği için hemen temin etmiştim.Pişman değilim.
Üçüncüsü Avonun testerlarından olması lazım.Ablam avonla ilgilendiği için o verdi. Markası Classics-58


Buda bir kaçının tırnakta duruşu. Özellikle maviye hayranım , ölüyorum bitiyorum diyebilirim. Kendiler zaten bana hediye bu sefer bitirme yok! Arada bir sürücem :))

Yararlı olduysam ne mutlu bana.
Görüşmek üzere.
Yapmamı istediğiniz bi yazı olursa buralardayım.

-KÜBOŞ





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder