29 Eylül 2013 Pazar

KitapOkumaHalleri#1


Benim kadar garip kitap okuyan var mı acaba?
Bazıları ya oturarak ya da yatarak okur. Bense her türlü.Ne iş yapıyor olursam olayım kitap okumak istediyse canım okurum! :)


En favorim içecek içerken! Çok iyi gidiyor hele ki o içecek FuseTea-Karpuz ise :) Dershanedeydim bu karede.




Ya benim gibi oje sürerken kitap okuyan var mı aranızda? 


Sayfamla ilgilenirken de okumak eğlenceli oluyor. (( buradan tık tık ))



Ve ve o elimde kalem olmadan kitap okumak mı? Pek sanmıyorum. Hoşlandığım yerleri çizmeyi seviyorum.

Bu da dershaneden bir kare. Yanlışıkla karede görünen defterimde ki benim çalışma programım :))

Benim gibi değişik hallerde okuyan var mı?
Sizlerin de beğendiğiniz okumay yöntemi olursa söyleyin uygulamaktan zevk duyarım :)

-KÜBOŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder