14 Eylül 2013 Cumartesi

İLGİSİZ KALMIŞ BLOG'UMUZ

Amanda aman kimse ilgilenmiyormuymuş bizim blogumuzla. Tabi bizim suçumuz. Hadi ben neyse son zamanlarda hep ben yazmışım diğer sahibe kızmak lazım.

Neyse işte nasılsınız, iyi misiniz? Hayat nasıl gidiyor? Ve bundan sonra daha sık soracağım bir soru var! OKUL NASIL GİDİYOR??!!! Test kitapları arasındaa boğulan bir tek ben miyim?


Bunlar benim çözülmesi gereken kitaplarımın 4/1 i yani çok kötü hissediyorum. Gözümün önünde durdukça kafayı yiyorum hepsinin bitmesi gerek ki inşallah ben onlardan önce bitmem.

Şimdiden girdim o strese okul açılmadan. Bakalım okul açılınca bizi neler bekliyor. 

Kafa dağıtmak için formüllerim arıyorum yok yok yok. Dışarı mı çıkıyorum? Evet!Sadece dershaneye gitmek için. Çarşının ortasında kendı mi dershaneye kapatıyorum çok içler acısı. Bari dershaneyi çarşının ortasına yapmayaydınız :(
Bende işte facebook da sayfa falan açtım orda fotoğraflar paylaşıyorum.Takılıyorum karışan eden yok istediğim gibi manzara, kıyafet vs vs vs vs  ne gördüysem güzelse paylaşıyorum.Biraz iyi geliyo.buraya tık tık bakabilirsiniz.

Neyse benden bu kadar yine gelip sizlere YGS-LYS stresimi anlatıcam. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder