8 Ekim 2013 Salı

Parfüüümler!!

Çok parfüm değiştirme alışkanlığı olan biri değilimdir aslında. Genelde deodorant kullanmayı severim.Hayatımda böyle bir gerçek var malesef...

Tek kullandığım deodorant markası diyebilirim.Kalıcılığından hiç taviz vermez :) Moru benim daha cok tercihim. ...The Sexy

Ama ne kadar zararlı oldgunuda biliyoruz deodorantların. Parfüm kullanmaya özen gösteriyorum.Pek kalıcı olmasalarda! :)


AVON - PUR BALANCE

Orta okuldan beri severek kullandığım ve yıllarca değiştirmediğim bir kokuydu. Ama daha sonra yaygınlaşınca herkesin BEN kokmasını istemedim doğrusu :))
Abim Almanya'da olduğu için ondan rica da bulundum.Ve bir parfüm getirdi.


Ve bu kabı ve kutusu sevimli olan arkadaşla tanıştım :) COUTURE oluyor kendileri. Bilmem tanıdık bir marka mı ? pahalı olduğunu biliyorum fakat Almanyada bazı kozmetik malzemeler daha ucuz oluyor. 1 yılı geçti ve ben hala kullanıyorum o kadar kalıcı ki azıcık sıkmam yeterlı oluyor.Tabi otlananlar da yok değil diyelim daha yarısına geldi :)  


Bu da ORİFLAME'DAN - lOVELY BETTY

Henüz tam tanışamadık kendisiyle.Çünkü bana kendileri hediye. Bakalım sevecek miyim?
Aranızda kullanan var mı? Kokusu kalıcı mı? Bilgi verirseniz sevinirim. Yarın kullanmayı düşünüyorum :) Kutusuna bayıldım. Düşünce güzel. Kilit falan :) Yorumlarınızı bekliyorumİyi akşamlarrr.

-KÜBOŞ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder