28 Ekim 2013 Pazartesi

Ufak tefek şeyler..





Öncelikle bu cüzdan için konuşmak istiyorum.İlk gördüğümde 15 lira demişti.Fakat yeni cüzdan aldığım için bir daha almak istemedim fakat gözüm önünden geçip giderken takılıyordu sürekli.Kırmızı bir aşktır benim için.O benim olmalıydı ve oldu! Baktım 10liraya düştü.Yine almadım.Bir de ne göreyim başka bir yerde 3,5. Hemen saldırdım ve artık o benim. (Antalya'da yaşayan varsa; Şarampol caddesine giderseniz görürsünüz o kocaman HER ŞEY 3,5 TABELASINI)


Dokunmatik telefona yeni geçiş yapmış biri olarak alışma evresindeyim.İste maksat korunsun çizilmesin falan.Araştırdım 10liradan aşağı bulamıyorsunuz bu tür kapları. Fakat arkadaşımdan aracılığıyla bunu 3 liraya aldım.(Doğu Garajında bir mağazaymış.) Maksat koruması değil mi :)


Ben bu ojeyi yerim yerim YERİM !!!

Gratis Antalya'da tek bir yerde biliyordum.Ve gitmeye üşeniyordum Işıklar'a. Fakat bir de ne göreyim çarşının ortasına Gratis açılıyo!! Ve tabi ki koştum ve bunu gördüm aşık oldum! (2 lira)
Ojelerde çok indirim var bu sıra gidip temin edebilirsiniz. Flormarın kendi mağazasında daha pahalıydı.

Hepimizin kolayına kaçtığı tek desen!! :)

Aslında bir kaç şey daha çekmiştim. Pc'ye atmıştım telefonumdan silmiştim pcye attım diye ama benim yiğenim yok etmiş fotoğrafları sağolsun simdilik bu kadar :)


Antalya'da yaşayan varsa yorum please :)

-KÜBOŞ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder