7 Ekim 2013 Pazartesi

Bir hafta ne yaptım? #1



Dönüp bakıyorum da, hiç önemli bir şeyim yok. Sürekli test çözme eğiliminde yaşıyorum biri beni kurtarsın.  İnsan hiç mi kayda değer bir şey yaşamaz ?


Havalarda bir tuhaflaşmaya başladı Antalya'da. Giydiğim son yazlık kıyafet bu oldu. Puantiyeli şeylerle aşk yaşıyorum resmen.O bir tulum. Bir gün önce terler içinde dershaneye giderken ertesi gün üşümek de ne demek? Sonbaharı unutup direk kışa geçmek de ne demek Antalya?
Hayır yani nedir bu acelen?



Sen o kadar bu kupalardan ara bul kala kala iki tane kalsın dükkanda! Abim evlendiği için ev hediyesi olarak götürdüm oysa ki beğenmiştim kendime alacaktım.Onlara nasip oldu. Çok şekerler. Kupa hastalığım var güzel gördüm mü dayanamam :)


Karışım çayları denemeyi seviyorum.Normal çaydan pek fazla hoşlanmadığım için değişik şeyler denemeye çalışıyorum.Fakat vadettiği şeyleri her ne kadar yerine getirmese de tadını sevdim.Ama herkesin seveceğini sanmıyorum :) Bu haftada bunu denedim.Çabucak bitirmek en iyisi sanırım :))


Sen böyle ye gözlemeleri sonra niye kilo aldım de!!! [Kendine kızma halleri]

Peki ya siz naptınız bir hafta?

Benim gibi saçma sapan bir hafta mı geçirdiniz?

Ygs mağduru musunuz?

Bi yorum atın bişi yapın dürtün.

Pleasee!!

:)   


-KÜBOŞ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder