8 Şubat 2014 Cumartesi

Çekişil kazandım 2 / bu ne şanstır yarabbi :)

Çekilişin genel görünümü budur.Daha öncede bir çekiliş kazandım.Bu ikinci  oluyor.Tamam dışlamayın beni baya bir yorum aldım youtubeda, bu ne şans birazda biz kazanalım vs gibi.Ama benim hiç umudum yoktu keşke kazansam diye bile geçirmedim içimden.Çünkü dünyanın en şanssız kişisiyim :)
 http://www.youtube.com/channel/UCTczkoD85Y1UB3euV9C7HZw denizinpaylastiklari.. Deniz Abla'yı yerim ben.Bu kadar tatlı bir youtuber görmedim ben.Her şeyiyle bir numara :) Onun hediyesini kazanmak ayrı bir gurur :)
http://www.youtube.com/channel/UCeEov4raD_-KF7QlfDZislw benim kanalım videolarıma burdan ulaşabılırsınız..

Maybeline Baby Lips - en çok merak ettığım buydu ve en güzel renginı yollamış ablacım :)
 Physıcıans formula yüz bazı SBF15 içerir Light to Natural- tam rengimi göndermiş ablam :) sıklıkla kullanmayacağım tek ürün bu sanırım.Özel günlerde kullanırım sanırım..Ve mezuniyetimde :)

Physıcıana Formula Happy Booster bronzer- Kalpli şirin şey seni :) ama rengını vermıyor gıbıme geldi bakalım..
RİMEL LONDON'IN meşhur ten rengi kalemi. Bütün youtuberlarda gördüm diyebilirim :) En çok seni kullanıcam şekerim..
Elf'den kalem rujlardan nude renklisi. Nude bir şeyler arıyordum yakışırsa kullanıcam.. :)


 Wet nWild dan 566 numaralı lipglossu :) rengi çok şeyi. nude renklı rujun üstüne çok yakışır renk katar.
Wet n Wild far paleti yanında eyelinerla birlikte.. Sevdim seni! :) renkleride hoş
Revlon'un merak ettiğim allıklarından gül kurusu rengi olanı ama malesef kırık geldi ama ben onu kurtardım bir sonraki yazım hemen gelicek 5 dakika ara ile nasıl kurtardığımı anlattığım yazı :)
Son olarak HM'den bir küpe :)

Hoşçakalıııınn



-KÜBOŞŞŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder