6 Şubat 2014 Perşembe

SON ZAMANLARDAKİ OJE ALIŞVERİŞİM

Aldığım ne videoma ne bloguma koyduğum ojeler olduğunu fakredınce dedim hemen bi yazı yazayım! Şu yaratıcı olmadıgım donemde baska ne beklenırdı benden?
sınavlar stresler ve yınede oje surmedıgım gunun olmadığı bir hayatın içerisinden sesleniyorum! kurtarın benii.

Önünü cekmeyi unutmusum çünkü çok zekiyim :) markası flormar ve sanırım bilmeyen yoktur bu ojeyı! herkesın koleksıyonunda olmalı yoksa ben alayım valla isteyin yeter.Parlatıcı, baz, pembenın ustune surulunce dolgun... Her şey oluyo bu sevimli şey.

 Numarası gördüğünüz üzere canlarım :) Rengide bir tatli bir tatli aman yesinler yesinler seni yesinler.Şeftalimsi pembemsi renk.Tatlılık katar tırnaklarınıza tavsıye! :)


Hakkını gerçekten veren top gold ojelerden :) yogun kıvamlı tek başına mükemmel baska bi renk üstünde bile kendı koruyan bı renk harika essencenin bu serisine bayıldım :) colour&go 112 time for romance

Fazla yorum yapamıcam..Neden Küboş? derseniz. Daha kullanmak nasip olmadı ama renkleri çok iştah açıcı oyle degil mi?


Aslında şuan değiştirmek istediğim iki ojeyi yan yana koymuşum.  Fenerli değilim! :)
Neyse işte iki rengede hastayım diyebilirim. Lacivert yanar dönerli simli olana lafım yok bile :) Ojelerimin uclarına sürünce mükemmel duruyorlar.

Turuncudan nefret ettim iğrenç bir duruşu var ve tırnağıma renk geçirdi haftalarca geçmedi hıh sen bi kere çöpe gitceksin tamam mııı? Şu ışıltılı griyi ben yerim hemde nasıl yerım çok iyi çook. :) Tırnakta cok hoş duruyor :)

Omaygat bir rengi olmayan basit sıradan bir mor tonu diyebilirim.Ama sevdim bence kışa çok uygun ne dersiniz?

Hayatımda  ki ilk mat ojemi aldım.Daha önceleri doğal yöntemlerle ojelerimi matlaştırıyodum cok kullandım öyle ama sevmemiştim. Ben saf beyaz ve mat ojeyi pek sevmem.Ama bunu sevdim.Ve ilk gabrini ojem :) Mennum kaldim gidip birde parlatıcısını aldım :)

SON ZAMANLARDA BUNLARI SÖMÜRMÜŞ BU GARİP ARKADAŞINIZ :)

LAFI UZATMADAN HOŞÇA KALAYIM BENCE BEN :)

KÜBOŞŞŞ
 

2 yorum:

  1. Ayyy o 310 numarali rapsodiii muhtesem gorunuor <3 tirnakdaki durusunuda cekip atarsan sevinirim Kubra cim :)

    YanıtlaSil