6 Şubat 2014 Perşembe

PATRON MUTLU SON İSTİYOR

Dün sinemaya gideyim dedim.Kalktim gittim. Kalkmadan nasıl gitceksem zaten????
Neyse yine kendime laf soktum çok fenayım çook :D

 Afişimiz öyle sıradan bir afiş :)
Konusu (kendi özetim) :
Patronu tarafından Kapadokya'ya gönderilen senaristimiz Tolga Çevik oluyo. Ondan mutlu sonla biten bir romantik komedi filmi yazmasını istiyor.Tabi bizim sevimli oyuncumuz (çok seviyorum onu) günlerce yazamıyor. Ve kızımız Ezgi Mola'ya tutuluyo.Bi hoşlaşmalar bi hoşlaşmalar.Ama esas kızımız nişanlı hemde ünlü bir oyuncuyla.Ve bu oyuncu Tolga'mızın arkadaşı. Nişanşı kızımız evlenecekken bakın neler oluyor!! Bence izlenmeye değer en azından Tolga'm için izlenir. Oyunculuğu espirileri hep taktir ettiğim bir oyuncu gerçekten. Fazlasıylada gülerim kendilerine :=)

Tipinden komiklik akıyo yarabbim :)
Film'de niye böyle giyindiğini çözemesemde iyidi :)


 Ve siz çok tatlısınız :) Güzel filmdi, her ne kadar yanımda oturan bayan somurtarak izlesede ben güldüm.Problem bende mi?

TAVSİYE EDİLİR. YABANCI'YA GİDECEĞİNİZE PARANIZ TÜRK'LERE GİTSİN. BENCE TÜRKLERDE ARTIK SİNEMADA İYİ YERLERE GELDİ DESTEK VERELİM.

KÜBOŞŞŞ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder