15 Haziran 2013 Cumartesi

Annyeonghaseyo..Kon'nichiwa...



Herkese merhaba.

Bu benim ilk yazım. Aslında bizim desem daha doğru olur. Bu blogu ben açmış olsam da aslında dün bir anda aklıma gelen bir düşünceyle yaklaşık 8 yıldır tanıdığım ve 6 yıldır ruh öküzüm olduğunu düşündüğüm biricik arkadaşıma blog açma teklifinde bulundum ve işte burdayım. Dün akşam açmaya karar verip bu sabah vazgeçmiştim aslında. Ama yazılarını severek okuduğum Lee'nin blogunu(Şu dönemde bunu görür müsün bilmem ama boş zamanlarımda vakit geçirdiğim bu güzel blog için teşekkür ederim) can sıkıntısıyla tekrar gözden geçirirken aniden kendimi burda buldum.(Cidden buraya nasıl geldim hiçbir fikrim yok)
(Şimdi fark ettimde çok uzun cümleler kuruyomuşum :D )

Aslında şuan arkadaşıma ulaşamıyorum. Zaten akşamın bi vakti de kızı rahatsız etmeyeyim.

Şimdi asıl konuya bu blogu neden açtığıma gelelim. Başlıktanda anlaşılacağı gibi bir k-fan ve j-fanım.Aslında korefanı demek istemiyorum kendime. Çünkü şu sıralar korefanı olan kişiler sadece K-pop ve K-dramalarla, oppa ve unnilerle ilgileniyolar. Ben ise sadece onlarla değilde korenin tarihiyle,evleriyle,kıyafet ve kendilerine bakmalarıyla kısacası herşeyiyle az çok ilgileniyorum.(Her ne kadar kendimde uygulayamasam da)
Japonları korelilerden daha yakın hissetmişimdir hep ama nedendir bilmem japonlar hakkında pek fazla şey bilmiyorum. Korelilerin aksine Japonların ben daha çok dizilerini,dillerini(özellikle o şaşkın ve sinirli hallerindeki konuşmalar),çılgın hallerini seviyorum.Umarım bu yaz Japonlarla olan uzaklığımı da daraltabilirim.
Şimdi fark ettim de aslında Ben bir Uzak Doğu fanıyım.Tek sorun hepsine yetişemiyorum.

İşte hem bunları hem de kendi düşünce ve duygularımı(Bunlar arkadaşım içinde geçerlidir kendi düşünce ve duygularını paylaşma kısmı sadece. O kendini tanıtırken eminim bahseder ama o ne j-fan ne k-fandır.Arada takılır bazen) paylaşmak için blog yazmaya karar verdim.Fakat biliyorum ki hemen sıkılacağım. Bu benim kanımda var. Çok nadirdir bir şeyden hemen sıkılmam.(Bu nedenle ortak bir blog açıyorum)

 Daha önce hiç böyle bir deneyimim olmadığı için acemiliğimi maruz görün.(Şuan sadece kendi adıma konuşuyorum)
Yazmayı çok seven bir insan olsam da zamanla körelttiler bunu(Kesinlikle benden kaynaklı değil.Köreltenler utansın).

Aslında yazıya başlamadan önce bir sürü fikir vardı aklımda ama şuan boş boş ekrana bakıyorum. Hmm.....

Ah! Sanırm kendimi biraz tanıtabilirim.

17 yaşında lise son sınıfa yeni geçmiş(sonunda lise 3 bitti),istemese de (kaderin bir oyunu-kazaya kurban)  okul öncesi öğretmenliği okuyan ve hem ygs ye hem staja hem okula kafa yormak zorunda kalacak
 bu arada kafasını her boşaltmak istediğinde kendini bilgisayar başında bulacak ama yaz tatilinde yoğun tempoya hazırlık amaçlı kendini evde dinlenmeye verecek bir genç kızım. 16 yıldır Antalya'da yaşıyorum(Sıcaktan nefret eden bir insan için çok zor malesefki). Şurası nerde deseniz bilmem.O derece evkuşuyum. Aynı zamanda hem çok tanıdığı olan hemde hiç biriyle yakın olmayan,sıcakkanlı ama istedi mi kutuptan soğuk,aşırı hayalci,hafif kafadan çatlak,biraz manyak(Bunları ben demiyom valla arkadaşlarım diyo. İnanmassanız sorun),müziksiz asla diyen,hala ne okuyacağını düşündüğünde ergen triplerinde ''Ne okuyacağım ben yaaaaa?'' diye dolanan,kanlı/vahşetli şeyleri ve özellikle dövüş sporlarına ilgisi olan (ama hiçbirini yapmayan) öyle bi kızım işte.. Ne uzun yazmışım ben böyle. Aslında daha da uzardı eğer sıkılmasaydım. Ah son olarak; dediğim gibi aşırı hayalciyimdir ve çok çabuk saçmalarım,böyle bi durumla karşılaşırsanız yazılarımda hiç durmayın atlayın o kısımdaki yazıları.


Neyse. Daha uzuuun zaman birlikte olacağız(Umarım!).Şimdilik hoşçakalın.


Not:Saçmaladığım kısımlar varsa lütfen kusuruna bakmayın şu sıralar ciddi anlamda iyi değilim.
Not2:Benim için açıkmış,mahremmiş,günahmış,sevapmış durumu yoktur.Ben herşeyi kabul edebilecek ama ufak sınırları olan bir insanım. Bu nedenle açık açık ki bir şeyden bahsedersem -ki öyle bişi yapacağımı pek sanmıyorum- lütfen kendinizi kasmayın ve direk okumaktan vazgeçin gitsin.

Not3:(Lanet olsun! Aklıma sürekli bişiler geliyor) O yukarıdaki fotoğraf şuanki ruh halimi yansıtıyor.Çok yalnızım çooook.. Ha bide yazım kurallarını uymakta bazen zorluk yaşıyorum görmezden geliverin.

-Kendine daha bir nick bulamamış ''İkimizden Biri''nin 'BİRİ'-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder