17 Haziran 2013 Pazartesi

Dakikalardır debeleniyorum.

Evet başlık biraz tuhaf oldu katılıyorum. Ama gerçek bu.

Aslında ilk ''gerçek'' yazımı böyle bişey için değilde dinlediğim bir şarkı,izlediğim bir dizi için yazacağımı düşünmüştüm. Ne yapalım kısmette bu varmış.

Başlıktada belirttiğim gibi dakikalardır debeleniyordum. Nedeni ise şu aşağı gördüğünüz fotoğraflar. Ne kadar hoş duruyor değil mi? İşte bunları görür görmez deli gibi nette kim olduğunu araştırmaya başladım(Böyle de kötü bir alışkanlığım var.Hoşuma gittiyse illa kim olduğunu öğrenicem). Belki bazıları kim olduğunu görür görmez anlamıştır ama ben tanıyamadım. Shinhwa grubundan biri olduğunu biliyordum ama hangisi olduğunu bir türlü çıkaramadım ve deli gibi üyelerin resimlerine bakmaya başladım.




''Burnu benziyor mu? Yok,yok bu değil....Ama kaşlar andırıyor sanki..''derken şu aşağıdaki fotoğrafı gördüm ve bu seferde dövmelerine bakmaya başladım.








Nerdeyse bulamayacağımı düşünüp umutsuzluğa kapılmışken şans yüzüme güldü ve şu sağda gördüğünüz fotoğraf sayesinde kim olduğunu bulmuş oldum.(Ah! Yine çok uzattım) Kendileri Shinhwa grubundan Lee Min Woo. Şimdi merak ediyorum bu adam nasıl 1979 doğumlu olabiliyor diye. Hani pek benzemiyor da.


Bu kadar uzatmam yeter.Şu görüp debelendiğim fotoğrafların devamından bir kaç resim koyup bırakıyorum burda. (Akşam akşam güzel oldu bu)






































Belki başka bir yazımda da Shinhwa grubundan bahsederim.






-Kendine daha bir nick bulamamış ''İkimizden Biri''nin 'BİRİ'-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder