22 Haziran 2013 Cumartesi

''KIZ OLMAK'' ;

Ah!! Tabi ki kız olmak bu değil :)

Kimisine göre çok güzel kimisine göre içler acısı bir durum..
Kız olmak;
*Erkeklere göre kesinlikle tasnif edilmeyen, kızların ''bazılarına'' göre ise güzel bir durumdur (benim için kesinlikle iyi bir durum değil!). İyi de kız olmak çok mu zor bir durumdur? Diyebilirsiniz.Türkiye şartları içerisinde uzun saça dahi sahip olmak(erkek ya da bayan farketmez) insanın üzerinde binbir gözün olduğunu bilir, kız olmak bu açıdan dünyanın en zor eylemlerinden biridir.

Kız olmak;
*Büyüyünce sık sık ''bende şans olsa anamdan erkek doğardım'' sözünü kullanmaktır.

Kız olmak;
*Her ne kadar , cinsel ilişki kurmamış insan dişisi şeklinde tanımlanabilse de tür olarak ele alırsak;
Çevrenizde her zaman birden fazla alternatif olacağı, çirkin bile olsanız talibiniz çıkacağı aşikar olduğu için hayatınız boyunca kararsızlık sendromu çekersiniz.

Kız olmak;
*Kaderi incecik bir zara bağlı olan durumdur (özellikle Türkiye'de).

Kız olmak;
*Hizmetçi potansiyelinin yüksek olmasıdır.(Bayram temizlikleri olsun, komşuya yardım olsun, annenin günü olsun, biri taşınsın yardım olsun, haftalık temizlik olsun, günlük temizlik olsun, aylık temizlik olsun... İlla ki bir temizlik olsun mutlaka evin kızı bundan sorumludur! Tabi bazı şanslı kızları saymazsak...Çok isyan ettiğimin farkındayım.)

Kız olmak;
*Hiç bir şekilde gece dışarı çıkamamaktır. Anne ve babamız her ne kadar bütün çocuklarımız bizim gözümüzde eşit dese de abimiz veya küçük oğlan kardeşimiz gece dışarı çıkar, istediği yere istediği kişiyle gider ve bize sadece ''zıkkım'' düşer.

BİZ KIZLAR OLARAK ÇOK DERTLİYİZ, ÇOOK!
Ev işi yapmayan, dışarı çıkabilen , istediğini yapabilen ''özgür kızlar'' gözüme çok batıyorsunuz. Azıcık bizi düşünün. Yapmayın bu kadar gözümüze sokmayın. Ha bide bu özgürlüklerini sergilemeniz yok mu sosyal medyada... İçki içer fotoğrafını çeker koyar (tabi daha içmişliği yoktur bazılarımızın), gece sürter onu koyar..
Çok koyuyor bana bunları yapamamak oysa serbest bıraksalar ne olacak? Her gün disko bar mı yapacağız.

Yakın zamandan bir örnek; Mesela bir sürü eylem oldu ''Gezi-Parkı'' ile ilgili bunlara katılmak istedik bir çoğumuz. Ve bir çoğumuzda katılamadı benim gibi. Aile faktörü yüzünden... Neymiş kız başıma bir şey olurmuş. Erkek başına bir şey olmuyor mu he?
EŞİTLİK İSTİYORUZ!!!

Bu konu uzadıkça uzar. Çünkü baya mağdurum bu durumda.
Bende sacmaladıkça sacmalarım..

Neyse kafanızı şişirmek gibi olmasın.Konuştum konuştum gidiyorum..

Bu arada ben ''Küboş'' Yine marjinal bir ismim yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder