16 Haziran 2013 Pazar

Selaaam.

Merhabalar..

Ruh öküzümün olduğu gibi benimde ilk yazım bu.Bana blog açma teklifinde bulundu bende evet dedim ne diyebilirim ki onunla her şey eğlenceli. Onun kararsızlığı daha sevimli yapıyor onu canım benim. Açsam mı açmasam mı diye düşünüp duruyordu.

Tek iletişim aracımız facebook. Pek telefon kullanma alışkanlığımız yok nedense. Daha çok internette vakit geçiriyoruz.Aslında facebooktan yazmak yerine telefonu mu arasaydı ulaşabilirdi.Her neyse sonuçta burdayız.


Arkadaşım kadar kore , japon ,  çin vs vs ''asya'' hayranı değilim. Ama filmlerini ve dizilerini zevkle izlediğim doğrudur.Hatta can atarak izlediğimde doğrudur. Fakat arkadaşım kadar hayatımla bütünleştirmedim onları sanırım yapımdan kaynaklanıyor.Ah onun bana akşama kadar link, fotoğraf, dizi,film atmaları yok mu...Bazen manyaklık derecesinin daha da arttığını düşünüyorum.

Evet ikimizde acemiyiz yazılardan belli olduğu gibi amacımız eğlence..

Biraz kendimi tanıtsam iyi olacak galiba.
17 yaşındayım , son sınıfa geçtim (mutluluk ve telaşla). Malum üniversite sınavı yaklaşıyor azıcık tutuştu bi yerlerimiz. En azından benim.Kendimi bildim bileli(doğduğumdan beri) Antalya'da yaşıyorum. Artık bütünleştim burayla galiba. Sıcağı ne kadar rahatsız edici olsa da soğuktan donmamayı tercih ederim. Herşeyi barındıran bi şehirde yaşıyoruz. Çok (çok çok) şanslıyız bence.Resimle ilgilenen ( ilgilenmekle kalmayıp ilerleten) , müzik dinlemeye bayılan biriyim ki, herkes susar müzik konuşur benim için. Rahatlama yöntemlerimden biri. Uykuyu sevmem (hele ruh öküzüm o uyku işlerini hiç mi hiç beceremez) . Bende çok hayal kurarım ama öyle böyle değil. Genellikle hayatımla ilgili olur bunlar . Gelecek zamanlar.. Ah! Ne kadar da korkutur beni. Bazen konuşmaya başladığımda hiç susmuyorum yeter diyorlar. Sustuğum zamanda konuşturamıyorlar. Fazla dengesizim galiba. Ruh öküzüm ve ben çok çabuk sıkılan iki insanız hemencik sıkıldık bak uzun yazmaktan. Burda kessem iyi olacak. Önümüzde bol bol gün var.Koskoca 3 aylık tatilde sizede ayıracak vaktim var emin olun. 

Nickime gelsek olursak yok öyle birşey bulamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder