22 Haziran 2013 Cumartesi

Kısa süre için..

İlk olarak uzun düşünme seansı sonucunda bulduğum başlığa selamlar olsun.


Ben yanında mutlaka kulaklığını ve müzik çalarını(yada telefonunu) taşıyan biriyim. Sinirlendiğimde, üzüldüğümde,mutlu olduğumda... kısacası hayatımın her anında yanımda olmasını isterim. Deli gibi dinleyecek müzik aradığım,kulaklığımı bulamadığımda yada telefonum bozulduğunda ağladığım günleri hatırlarım.
Müziğin sakinleştirici bir etkisi var bende. Belki de pek çok kişide aynıdır ama bendeki etkisi biraz fazla sanırım. Kahkahalarla gülerken bir müzikle hüzne boğulabilir yada tam tersi ağlamak isterken aniden kahkahalarla gülebilirim.
İşte şimdide son zamanlarda sürekli dinlediğim birkaç şarkıyı sizle paylaşmak istedim.

Sıralamayı beğenme durumuna yada çok dinleme durumuna göre sıralamıyorum.Çünkü hepsini oldukça fazla dinledim ve çok seviyorum.
Seçerken çok  zorlandım aslında ama nasılsa diğerlerine de zaman gelir.



                                                     W & Whale-Moonlight


Que Sera Sera adlı bir dizide duyduğum ve anında araştırmaya başladığım şarkı. Bu dizinin bana kazandırdığı iki güzel şeyden biri bu şarkı. Söyleyen hakkında ne kadar arasamda türkçe bir bilgi bulamadım. Çoğu kişi bu dizi sayesinde keşfetmiş zaten grubu(grup olduğunu da bilmiyordum ben araştırana kadar hala emin değilim ama neyse). İngilizce bi kaç yerde bilgi olsa da olmayan bir ingilizceyle anlamaya çalışmak için fazla üşengecim.



                                                Kis My Ft2-Everybody Go


İlk You're Beautiful dizisinin 2011'de çekilmiş Japon versiyonu Ikemen Desu Ne dizisinde dinlediğim güzel,çok güzel bir şarkı. Her ne kadar youtubedaki videonun biraz kalitesi düşün olsa da şarkıyı dinlemek eğlenceli geliyor. You're Beautiful'da böyle bir şarkı var mıydı hiç hatırlamıyorum(Eğer varsa dizinin hayranı olan arkadaşlardan özür dilerim). You're Beautiful'u uzun zaman önce izlemiştim ve sevmiştim. Japon versiyonu da bir o kadar güzeldi bence. Şarkıya gelicek olursak ben oldukça sevmiştim ilk dinlediğimde ama sonrasında klibi izleyip paten kayan grup üyelerini görünce daha bi sevdim.Grubun özelliğiymiş bu da. Herkes paten kayabiliyormuş. İndirmek için uzun uğraşlar verip facebookta çok daha iyi kalite de buldum şarkıyı fakat malesefki şimdi o sayfayı hatırlamıyorum. Ama indirmek isteyen biri olursa tekrar ararım.



                                                   Eric Nam-Heave's Door



Şeker gibi bir oğlanın söylediği güzel bir şarkı. Dinlerken insan az da olsa rahatlayabiliyor. Bu şarkı hakkında ne yazabilirim bilmiyorum aslında. Şans eseri bulduğum son zamanlarda sık sık dinlediğim güzel bir şarkı.



                         Eric Nam-I Won't Give Up(Jason Mraz/Cover)



İşte yine Eric. Oğlanın(Oğlan dediğime bakmayın kendisi 88'li olup benden 8 yaş büyük oluyor) sesi oldukça güzel. Bu şarkının orjinalini dinlemiş olsam da Eric beni daha çok etkiledi. Durup durup hüzünleniyoum bu şarkıyla sonra bir anda gülüyorum falan. Ama neden bilmiyorum. Üstelik gitarda oldukça hoş olmuş. Çalan kimse tebrik ederim.



                                                     G-Dragon-Butterfly


İşte dinlerken kendimden geçtiğim şarkılardan biri ve ne kadar dinlersem dinleyeyim bıkmayacağım biri. G-Dragon'a diyecek hiçbir şeyim yok. Adam ne yaparsa yapsın hakkıyla yapıyor. Bu şarkı da sözlerinden hiçbir şey anlamasanız da klipteki gibi sizi başka diyarlara götürebiliyor. (Tavsiyem sözlerine bakmanızdır) Bir Big Bang hayranı olarak sevdiğim bu grubun her üyesinin şarkılarını bıkmadan usanmadan dinleyebilirim. Favorim T.O.P olsa da hepsi ayrı yerlerde benim için. Aslında buraya her üyeden sevdiğim şarkıları,düetleri yazardım ama şimdiden uzun bir yazı oldu bile. Neyse.Oldukça eski bir şarkı aslında ama yine de dinlemekten insan vazgeçemiyor. Kısaca;G-Dragon dinleyin. Big Bang dinleyin.



                                          Aziatix-Nothing Compares To You



Belki de pek çok kişinin bilmediği bir grup. Bilinmemesi normal aslında.Grup üyeleri yaşını başını almış kişiler diyebiliriz.Üstelik iki üye Amerika'da doğmuş,biri ise Kore'de doğmasına rağmen LA'da büyümüş.Zaten şimdiye kadar yaptıkları şarkılar hep ingilizce. Favorim şarkılarda bol bol sesini duyduğumuz Eddie Shin. Özellikle uzun saçlarına hayranım.Neyse şarkıya geleyim ben en iyisi. Yalnış hatırlamıyorsam grup bu şarkıyı hayranlarına adamıştı. İyi de yapmış bence. Şarkı çok güzel. Özellikle o ''Nothing ve Amazing'' denilen kısımlar çok hoşuma gidiyor. Rap kısımları da insanı hiç rahatsız etmeden araya giriyor ve bir anda kaptırıyor.
Grubun diğer şarkılarını da dinlemenizi tavsiye ederim.











-Kendine daha bir nick bulamamış ''İkimizden Biri''nin 'BİRİ'-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder