16 Temmuz 2013 Salı

1. Ay BİTTİ!!!!

Merhaba. Merhaba. Merhaba..

Başlıktan da anlaşılacağı gibi bu yazıyı 1. ayı kutlamak için yazıyorum.

                                                          YEEY!!!

Blogu 15 Haziran'da açmıştım(Biliyorum biraz geç yazdım.Ama şu sıra üşengeçliğim üstümde.). Ah ah! İlk yazımı yazdığım günü dün gibi hatırlıyorum.

Aslında bu yazıyı Küboş'umun yazmasını istemiştim ama yazmamış. Eh! İş başa düştü mecburen. Yani koca bir ay geçti ve bu blog hala durduğuna hatta beklemediğimizden fazla ziyaretçimiz olduğuna göre bir yazı yazmalıydım tabi ki.

Hmm.. Son zamanlarda hiçbir şey yazmadığımın farkındayım. Oysaki yazılacak ne çok şey var. En son yazımdan bu yana bir sürü film ve dizi izledim. Doğal olarak hepsi hakkında bir şeyler yazmak istiyorum ama üşengeçlik başa bela. Ama yarın,bugün bitirdiğim bir diziyi tanıtacağım. Hatta eğer daha çok zamanım olursa izlediğim diğer dizi ve filmleri de tanıtırım.
Konuyu çok uzattım biliyorum. Özür dilerim.Gomen nasai.Çesonghamnida.





Not: Sanırım nickim -''İkimizden Biri''nin Biri- olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder