24 Temmuz 2013 Çarşamba

Sesinde Huzur Var

Bu şarkıyı gerçekten çok seviyorum. Tamam sevdiğim pek çok şarkı var ve hepsini yazmak istiyorum ama az önce bunu dinliyordum bu yüzden sizlerle de paylaşmak istedim. Hem sözleri güzel hem ses..

İşte Kim Jae Joong'tan Moonlight




Türkçe Çevirisi:

AY IŞIĞI
Ben Tanrı kuluyum
Bu zayıf dünyaya yerleşmiş
Öyle bir yerde nasıl yaşarım
Ben bunun için doğmadım
Adımlarım ani rüzgar patlamalarıyla engelleniyor.
Kalbimi sana teslim etmişken bu zincir düşmeme izin vermiyor
Sadece sana olan hislerim dağınık,
Hala onları doğru düzgün toplayamıyorum.
Ben Tanrı kuluyum
Bu zayıf dünyaya yerleşmiş
Öyle bir yerde nasıl yaşarım
Ben bunun için doğmadım.
Ben uykuya dalabilene kadar kendi sebeplerinden bahsetmeye devam et.
Orada burada işe yaramayan ilaçlardan başka bir şey yok etrafta 
Burada senin sesin yok.
Neye inanmam gerekiyor?
Ben Tanrı kuluyum
Acının bu sesleri sırtımda yara izleri bırakıyor.
Bu dünyaya tutunamıyorum.
Böyle hissettiğimde hiçbir yerde benim yerim yok.
Fena, soğuk duvar gibi beni bir dahaki uyandıracak şey ne olur?
Elim onun sonuna uzanmadan sen olursan eğer,
Sen kurtarırsın beni,
sessizlikten.




-''İkimizden Biri''nin Biri-

1 yorum:

  1. MERHABALAR HARİKA DUYGU YÜKLÜ SÖZ VE YORUM SÖZ YAZARINA VE ESERİ OKUYANA TEŞEKKĞRLER

    YanıtlaSil