4 Temmuz 2013 Perşembe

Uzak Doğulu yavrucaklar

Gecenin bir vakti neden böyle bir yazı yazıyorum hiç bir fikrim yok. Belki can sıkıntısı belki de uzun zamandır bir şeyler yazmıyor olmamdan dolayı. 

Konuya gelecek olursak;


Uzak doğu insanı güzeldir. Sevimlidir. Hoştur. Bunu pek çok kişi kabul eder. Fakat Uzak doğuda öyle güzel,öyle sevimli,öyle hoş canlılar var ki kimse bunlara hayır diyemez.
Korelisi olsun,Japonu olsun,Çinlisi olsun,Vietnamı olsun hepsi birbirinden şirin olan canlılar. Kimlerden mi baksediyorum?


Tabiki Uzak doğulu çocuklardan. Ah! Nasıl güzelsiniz siz.

Uzak Doğu'nun pek çok konuda hayranıyım ama çocukları beni özellikle son dönemlerde fethetmiş durumda. Nasıl sevimliler öyle. Hepsini mıncırasım geliyor.
Hepsine maşallah diyorum ve bir kaç fotoğrafla bu saçma ama sevimli yazımı bitiriyorum.






                                      Bakışlara bak :D Kaç yaşındaki bu? Sevdim ama :D
                                                              Karateci Çocuk



                                                           







                                                               Maşallah.....

Hehehe:D Çok sevdim bunu <3



Not: Bence Uzak Doğuluların büyük halleri değilde çocukları daha çok birbirine benziyor. 



-Kendine daha bir nick bulamamış ''İkimizden Biri''nin 'BİRİ'-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder