23 Temmuz 2013 Salı

Otomen -Bir tanede ben istiyorum bunlardan-

İşte bir Japon dizisi daha. Bu sefer öyle vurdulu kırdılı değil. Boş vaktinde sıkıldığında izlenebilecek dizimiz ''Otomen''



 Otomen; Kalemi ve kılıcı kullanmakta usta olan bir Japon çocuğudur.Gerçek bir erkek gibi davranmak için yemek yapmak,dikiş dikmek gibi kızsı hobilerini,kızsı düşünce tarzını ve maharetlerini saklar.

Dizi 2009 yapımı.Sıkıldığınızda izleyebileceğiniz tarzda bir dizi. Maksat vakit geçsin.

Aya Kanno'nun mangasından uyarlanmış. Şahsen ben manganın 2 bölümünü okudum. Tabiki mangayla aralarında bazı farklılıklar var. Ama yinede ikiside oldukça güzeldi.

Konusu:Asuka;shoujo manga(kız mangasıda denebilir),yemek yapma,dikiş,nakış gibi kız işlerini seven bir erkektir.Asuka küçükken babası:''Ben her zaman bir 'kadın' olmak istemiştim!' diyerek evi terketmiştir.Bu yüzden de annesi Asuka'nın asla babası gibi olmasını istememekte ve ayıcık,tavşancık,dikiş nakış,yemek yapma gibi hoşlandığı şeylerden uzak durmasını istemektedir.Bu sebeple; Asuka,annesinin istediği gibi güçlü bir erkek olmak için kendo ve karate öğrenmeye başlar.Sınıflarına yeni transfer olan bir kıza aşık olur.Ama bu hoşlandığı şeyleri gizlemek sandığı kadar kolay olmayacaktır.(ALINTI)

Uzun uzun konusunu yazmak gelmedi içinden. Kısaca da bu konu.

Dizi 2 sezonluk olarak ayrılmış. İlk sezon 8 bölümden oluşuyor.İkinci sezon ise sadece 4 bölüm. Aslında biraz daha uzatmalarını isterdim. Çünkü aklımda bazı soru işaretleri kaldı. Ama Japonların kısa sürede anlatır bitiririz olayından dolayı bu pekte mümkün değil. Zaten dizi 2009'da çekilmiş bitmiş.

                                              Masamune Asuka-Okada Masaki

Öncelikle çok yakışıklı olduğunu belirtmeliyim. Ergen,hayran kız triplerine girmeden kısaca açıklamaya çalışayım. Bu arkadaş asıl olan oğlanımız yani annesinden otomen olduğunu saklayan Asuka. Lise 2. sınıf öğrencisi. Annesi okulun müdürü. Babası küçükken ayrılmış ama oğluna cidden beni hayran bırakan marifetler bırakmış.

Dikiş dikmeyi ve yemek yapmayı çok seviyor bu arkadaş. Yırtık bir kıyafet yada kötü yapılmış bir yemek gördüğünde aniden değişiyor. Otomen damarı kabarıyor. Aslında bence çok güzel bi durum.
Bunlarla birlikte Japonya'nın bir numarası olacak kadar iyi şekilde kendo da becerikli. Ki şahsen o kıyafetler bence aşırı yakışıyor. Kaskını çıkardığındaki hali ise tam bir erkek görüntüsü sergiliyor.
Bunlarla birlikte yakışıklı ve uzun boylu,derslerinde başarılı.Kısacası dört dörtlük adam.Eh doğal olarakta okulda popüler.
Oyuncuyu da güzel seçmişler. O otomen durumları üstüne tam oturmuş.Hani gerçek hayatta böyleyse yaşı falan hiç önemli değil ben alırım onu :D

                                                 Miyakozuka Ryo-Kaho

Asıl kızımız Ryo.Babası polis. Annesi küçük yaşta öldüğünden babası tarafından erkek gibi yetiştirilmiş.Hatta bazı durumlarda Asuka'dan daha erkeksi davranıp herkesi şaşırttığı da oldu.
Biraz saf gibi geldi bana. Ev işlerinden hiç mi hiç anlamıyor. Dikiş dikmek,yemek yapmak,temizlik...Hani bi kzı hiç mi bişi beceremez canım. Hatta bi bölümde bir kek yapmıştır.Tabi ona kek ne kadar diyebilirim bilmiyorum.
Bu kızımız hakkında ne desem bilmiyorum. Öyle çok bişeyi yok. Kız işte.
                                                          Buda yaptığı -sözde- kek..

                    
      Soldaki Tachibana Juta-Sano Kazuma/Sağdaki Juta'nın kardeşi(adını hatırlamıyorum)

Juta burda manga yazarını (Aya Kanno) canlandırıyor bi nevi. ''Love-Tic'' adlı manganın yazarı. Ama şimdi ismini hatırlamıyorum malesefki. Oldukça uzundu benim için.Kardeşiyle birlikte çok şirindiler. Kardeşi hakkında diyeceğim birşey yok. Şirin,neşeli,hareketli bir kız.
Juta'da bir otomen sayılıyor. Sırf shoujo manga yazdığı için. Tam bir oyuncu. Kızlarla bayağı ilgili gibi adlandırılıyor ama ben dizi boyunca bi hareketini görmedim. Mangada biraz daha belliydi.

                                                     Ariake Yamato-Seto Koji

Sevimlilik abidesi :D Bu çocuğun daha öncede dizilerini izlemiştim. Ve kesinlikle sevimli olduğunu her seferinde tekrar tekrar söyleyebilirim. Tütütüt MAŞALLAH.
Bu arkadaşta bir otomen. Güzel ve sevimli yüzü,kız gibi davranışları ve erkek olmayı(bizim tabirimizle taş fırın) hayal ediyor.
                                 Yüzü sevimli olabilir ama bu haliyle erkeksi gözüküyor.
                                                 Bu hali daha mı iyi sanki?

Asuka'ya hayran kendisi.''Sırf onun için bu okula kayıt oldum'' diyor. Küçükken sürekli dalga geçilmiş, ezilmiş.Belli ki alışmışta ama hayalinde hep daha erkeksi,daha güçlü olmak var. Elimde olsa yanına gidip sen böyle de iyisin demek isterdim.

                 Soldaki Tonomine Hajime-Kimura Ryo/Sağdaki Oharida Miyami-Kiritani Mirei

 Sanırım dizide anlayamadığım tek karakterler bunlar. Hani tamam karakterleri anlıyorsunuz da ikisi de o kadar ayrı alemlerde oluyorlar ki ''Ne diyor bunlar ya?'' diye düşünmeden edemiyorsunuz.
Tonomine,Asuka'ya kendo da yenilmiş. Sonrada kendoyu bırakıp serseriliğe başlamış. Ama tekrar kendoya döndü.Fakat bu sefer okul değiştirerek. Asuka'nın okuluna geldikten bir süre sonra öğreniyoruz ki bu yavrucakta otomenmiş. Kendisi makyaj konusunda uzman. Ciddi anlamda. Makyaja başlamadan hemen önce hep ''Kendini bana bırak.Seni bir kelebeğe dönüştüreceğim'' diyor(yada buna benzer bir şeyler).Aslında o hali de hoş. Kendinden emin duruyor.
Oharida'dan hiç bahsetmek istemiyorum aslında. Sevmedim kızı.Bir itici geldi ki sormayın.
                          Kızdan mı yoksa karakterden mi bilmiyorum ama bi yerlerden iticilik akıyor.

                                               Yamamoto Mirai-Asuka'nın annesi

Sevmediğim ikinci karakter. Bu kadına da bir şey diyemiyorum ve yavaştan uzaklaşıyorum.


Aslında Asuka'nn babası ve Ryo'nun babasından bahsedicektim ama ikisininde bahsedilecekleri bir şey yok. Eğer izlerseniz bir ikis özelliklerini siz öğrenirsiniz artık. Son olarak tamamen gereksiz olduğunu düşündüğüm bir karakterin daha resmini ekliyeyim.
Isono. Tamamen gereksizdir. Onun olduğu bölümleri büyük bir hızla geçiniz.


           O kendo kıyafeti bir insana bu kadar mı yakışır. Dizi boyunca onunla gezse de olurdu. 


Ah! Neredeyse unutuyordum. Bide bizim hafif kaçık bir öğretmenimiz var. Asuka'nın arkasındaki bayan oluyor bu. Sevimliydi aslında. Az ve öz oynamış ama gayet başarılıydı.


                                                    Ayoo. Ne güzel gülüyon sen öyle.


                            En sevdiğim bölümlerden biriydi bu. Tabi dizi burda bitmedi.
                               O üstündeki normalde bir erkeğe yakışmamalı diyim yani.



Her bölümün sonunda gösterilen sahneler diziden daha güzeldi sanki.

                 Deniz sahnelerine diyecek bişey bulamıyorum. Bazı gereksiz durumlar olsa da iyiydi.




                                    Love-Tic okuyor arkadaşlar. Rahatsız etmeyelim :D


                                 Asuka'nın bu hali daha mı iyi ya? İkisi de güzel sanki.

                   Dizinin sonunda mutlu son oldu. Ha deseniz ki güzel miydi. Eh işte fena değil.


Dizideki bayanların tabiriyle '' F4 gibiler.''

Şahsen bunlardan bir tanede ben istiyorum. Hani şöyle elimin altında bir tane olsa hiç fena olmazdı. Hem ben Ryo kadar beceriksiz değilim. Çabuk öğrenirim.


NOT: Japon kadınlarının şanslı olduğunu düşünüyorum.




-''İkimizden Biri''nin Biri-

1 yorum:

  1. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para için garanti

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil