12 Temmuz 2013 Cuma

KOMİK ANLAR..

Malum Ramazan ayı geldi, sıcaklarda beraberinde geldi. İnsan sıkılıyor doğrusu. Bende yaşadığım komik anları veya konuşmaları yazmak istedim maksat gülelim.

BU YAZI DA GEÇENLERİN GERÇEK KURUM VE ŞAHISLARLA ALAKASI VARDIR !

Arkadaşla yemek yemeye gitmiştik.Elini çantasına attı.Kurcaladı kurcaladı.Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu.Bir türlü bulamadı.Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından :Evde mi bıraktım acaba?  (Her anımsadığımda kahkahalara boğulduğum doğrudur.)



(Beyin firarda)

Gene arkadaşla oturuyoruz mahallede.6.his filmini izledin mi dedim.Hayır ama çok övdüler falan dedi.Bende CD'si var istersen vereyim izle dedim.Şimdi izlersem bir şey anlamam ilk 5 filmini de izleyim öyle dedi.Gülmedim hiç bir şey demedim. Belki de şaka yaptı.Soramadım yapamadım.


4-5 yıl önce Yozgat'a gitmiştik.Yaşlı amca hanımına şöyle dedi; hanım suyu ısıt olursa olur, olmazsa çay demleriz. dedi. Ne olduğu hakkında yorum size kalmış :) 



Önümüzde ki tankerin üzerinde DANGER yazısını görüp de ''Allahın akıllısı  tanker yazacağına danger yazmış.'' diyen ve arkasından kahkahalarla gülen sokakta ki teyzeyi ne yapayım?


Ablamın kuaförü var. Telefonu o yoğunlukta bulamadı. Her yeri talan etti. Sonra nerde bu ya bir çaldırayım diyerek telefona sarıldı.Aradı ve ''Ee meşgul çalıyor.Biri hem çalmış hem konuşuyor galiba'' dedi. Ve sonra orayı terk etmek istedim. Çünkü kendini kendi telefonundan arıyordu.


Kocaman bir alkış anneme istiyorum. (Şaka yoluyla söylenmiş bir şeydir lütfen ciddiye almayalım ama güldürdü ) Geçen gün annem televizyonda zap yapıyordu.Kuşum Aydın ve Fatih Ürek 'i gördü.''Ben bunları çok severim, mankenlerle falan dedikoduları çıkmıyor.Terbiyeli çocuklar'' dedi.Bende hayırlısı olsun anne diyerek konuşmayı daha fazla uzatmadım.



BENİM AKLIMA GELENLER BU KADAR ŞİMDİLİK. EN AZINDAN GÜLÜMSETEBİLDİYSEM NE MUTLU BANA. 

-KÜBOŞŞŞ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder