25 Temmuz 2013 Perşembe

''Big'' moral düzeltici





Big Bang'le rahatlamak diye birşey var. Cidden. Hani böyle tam sinirden ağlayacakken yada üzgünken açıp dinleyince tüm dünyam değişiyor sanki.



Evet tamam ben müzikle yaşayan bir insanım. Özellikle son yıllarda daha da arttı bu ama Big Bang'le rahatlamak.. İşte bu ciddi anlamda bir uyuşturucu etkisi yaratıyor bende. Pek çok sevdiğim müzik grubu var. Hatta normal de sorsanız Bigbang'ten önce sayacağım bir kaç grup olur. Ama üzgünken... Kesinlikle diğerine elim gitmiyor.



Böyle diyince sanki Big Bang'e haksızlık ediyormuşum gibi geliyor ama gerçek bu. Herhangi bir şarkıyı açıp dinlediğimde o üstümdeki sıkıntı geçmiyor ama Big Bang'in herhangi bir üyesinin yada grup olarak söyledikleri herhangi bir şarkı çaldığında... Sular duruluyor. Düşünmeyi bırakıyorum ve rahatlıyorum.Tabi gene arada çıkan saçma durumlar yüzünden üzülmeye dönüyorum ama kulağımda onların sesi olduğu sürece hiçbir sorun yok demektir.

Özellikle sesine neredeyse taptığım Choi Seung Hyun (T.O.P)'nun sesini duyduğumda.. Lütfen tüm Dünya dursun.Lütfen. (Evet ondan bahsetmeseydim olmazdı)







Neden böyle bir yazı yazdığıma gelicek olursam; Moralim iyi değildi ve kulağımdan Big Bang üyelerinin sesleri yankılanmaya başlayınca yazmak istedim. İstememin sebebi ise sadece denemeniz. Gerçekten deneyin. Big Bang sevilmeyecek bir grup değil ve eğer üzgünseniz yada sadece canınız sıkılıyorsa bile bir kez olsun deneyin.




-''İkimizden Biri''nin Biri-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder