3 Temmuz 2013 Çarşamba

KÜBOŞ RAMENİ MERAK EDERSE...

Merhaba blogumuza tıklayan canlarım.

Canım arkadaşım sayesinde Asya hayranlığına doğru yol alıyorum. Her ne kadar arkadaşım kadar olmasa da onlara karşı pozitif şeyler hissediyorum (o şeyler neyse artık).

Dizilerden çok filmlerini seviyorum. Severek takip ediyorum yeni bir çeviri olduğunda hemen izliyorum. Diziler açıkçası sürekli takipte kalmak çabuk sıkıyor beni. Film çabucak bittiği ve sonuca bağlandığı için mutlu oluyorum (sabırsızım). Her neyse konuya geleyim. E tabi filmleri izlerken yemeklerine dikkat etmemek elde değil. O güzelim yemeklerden insanın canı çekiyor. Kimçiler (yazılışı nasıl bilmiyorum), ramenler , erişteler .. İnsan merak ediyor doğrusu. 

E bende merak ettiğim için abimden rica ettim alması için. Bende de üşengeçlik olunca dolmuşa binip markete gidemiyorum. 3 gün geçtikten sonra hatırlayıp aldı sonunda abim. Bir de kendine almış merak etmiş benim gibi. Halbuki istediğimde ''kız onun içinde kim bilir neler vardır'' demişti :D



Abimle bir güzel yedik. Anneme de tattırdım çok beğendi. Bu sayede merakım geçmiş oldu.


<3


Her ne kadar Lee Min Ho ve Kim Hyun Joong' un yedikleri kadar güzel olmasa da güzel.

Belki güzel mi değil mi diye tereddütte kalanlarınız olmuştur. Ama hayatınızda en az bir kere denemelisiniz. Ben sığır eti aromalı olanını denedim. Zaten iki çeşidi var karidesli olanı da yiyebilirsiniz.Bu arada suyuna ekmek banın çok güzel oluyor -türk usulü :D Zaten yapılışında da yazılıyor ekmek banın diye ee ne de olsa Türkiye'de satılıyor değil mi. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder