21 Temmuz 2013 Pazar

RAMAZANZEDE...

Merhabalar,

Ramazan dolayısıyla pek giremiyorum, aslında giriyorum bakıyorum ve çıkıyorum.Yazamıyorum.Orucun verdiği ağırlık fazlasıyla üzerimde. Bütün gün evde oturup saatin başında iftar saaitini bekliyorum. Yemeğin kıymetini anlamıyor değilim. Değişik değişik tatlılar , denemediğim yemekler deniyorum. Sırf ''acıktım ben bunları iftardan sonra yerim ımm '' diye.

En son ;


Booool tarçınlı bir tiramisu denedim. Ve bitirene kadar yedim. Sütlü tatlı gibisi yok.

Bir de annemin benim patlıcan yemememden şikayet etmesi koca Ramazan boyunca evimize hakim. ve bana sonunda seve seve patlıcan yedirtti. 


''ALİ NAZİK''
Pek bir nazik oldu :)) (közlenmiş patlıcan, sarımsaklı yoğurt, kıyma, domates ve soğandan oluşuyor) Denemek isteyenler google amcaya sorabilir. :)

Öyle işte. Bütün bir ramazan yeni tatları denemekle geçiyor.


Ve kendimi böyle hissettiğim gerçeği... :)

Uzun zamandır yazmıyordum yazayım dedim. Maksat rahatlamak arkadaşlar. Eğer gerçekten değişik bir şey denersem tariflerle burda olacağım. Birazcık yemek sitesine döndürdüm gibi oldu ama kusura bakmayın :)

-KÜBOŞ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder